Blogs
Voor jou
Regelmatig publiceer ik blogs om jou te inspireren bij je high end ondernemerschap en het behalen van je (groei)doelstellingen. Je leest ze op deze pagina.
Optimaliseer je team en behaal de gewenste resultaten: 7 tips
Een sterk team is dé sleutel tot een succesvol bedrijf. Maar hoe optimaliseer jij je team om die gewenste resultaten te behalen? In dit blog geef ik je 7 tips die je helpen je team te optimaliseren, zodat het je wel die resultaten oplevert. Tip 1: Deel je...
Een super samenwerkend team – hoe doe je dat?: 6 tips
Een team samenstellen is één ding, maar dan moet je ook nog zorgen dat de samenwerking met jou en ook met de teamleden onder elkaar goed gaat. Hoe doe je dat? In dit blog geef ik je 6 tips hoe jij zorgt voor een super goed samenwerkend team. Tip 1: Start bij...
Een team met Virtual Assistants of een team met personeel in loondienst?: 13 verschillen
Je hoofd loopt over, en zit met je handen in je haar. Het moet echt anders in je bedrijf. Je hebt een team nodig. Maar waar begin je? Wil je mensen in loondienst of wil je juist werken met Virtual Assistants (VA’s)? Wat zijn de verschillen? Op deze vraag help ik je in...
Wanneer ben jij klaar voor een team?
Misschien wel de meest gestelde vraag: Wanneer ben ik er klaar voor om een team aan te haken? En het antwoord is veel eerder dan jij denkt. In dit blog laat ik je zien wanneer jij er klaar voor bent. Wie ben jij? Je hebt een bedrijf en besteed ook af en toe of...
7 inspirerende high end ondernemers
De laatste tijd spreek ik, in mijn blogs en mijn posts op de social media kanalen, veel over een high end klantbeleving en high end ondernemers. Maar wie zijn mijn inspiratiebronnen? In dit blog lees je welke high end ondernemers ik het meest inspirerend vindt. ...
Optimaliseren klantbeleving: belangrijke dagen om niet te vergeten
Het gebeurt ons allemaal wel eens, een verjaardag van een vriend(in) vergeten. Een goede vriend(in) vergeeft je dat wel. Maar bij klanten wil je liever niet dat dat nodig is. Zeker als je in je bedrijf juist die klantbeleving wilt optimaliseren. Als je die...
Adres
Simon Vestdijkerf 15
Dordrecht
info@danielledavelaar.nl

Telefoon
0031 6 55 77 25 61
Algemene gegevens
BTW nummer: NL002117138B26
KvK: 73655376

Foto’s: Prisca Visser
Optimaliseer je team en behaal de gewenste resultaten: 7 tips
Een sterk team is dé sleutel tot een succesvol bedrijf. Maar hoe optimaliseer jij je team om die gewenste resultaten te behalen? In dit blog geef ik je 7 tips die je helpen je team te optimaliseren, zodat het je wel die resultaten oplevert. Tip 1: Deel je...
Een super samenwerkend team – hoe doe je dat?: 6 tips
Een team samenstellen is één ding, maar dan moet je ook nog zorgen dat de samenwerking met jou en ook met de teamleden onder elkaar goed gaat. Hoe doe je dat? In dit blog geef ik je 6 tips hoe jij zorgt voor een super goed samenwerkend team. Tip 1: Start bij...
Een team met Virtual Assistants of een team met personeel in loondienst?: 13 verschillen
Je hoofd loopt over, en zit met je handen in je haar. Het moet echt anders in je bedrijf. Je hebt een team nodig. Maar waar begin je? Wil je mensen in loondienst of wil je juist werken met Virtual Assistants (VA’s)? Wat zijn de verschillen? Op deze vraag help ik je in...
Wanneer ben jij klaar voor een team?
Misschien wel de meest gestelde vraag: Wanneer ben ik er klaar voor om een team aan te haken? En het antwoord is veel eerder dan jij denkt. In dit blog laat ik je zien wanneer jij er klaar voor bent. Wie ben jij? Je hebt een bedrijf en besteed ook af en toe of...
7 inspirerende high end ondernemers
De laatste tijd spreek ik, in mijn blogs en mijn posts op de social media kanalen, veel over een high end klantbeleving en high end ondernemers. Maar wie zijn mijn inspiratiebronnen? In dit blog lees je welke high end ondernemers ik het meest inspirerend vindt. ...
Optimaliseren klantbeleving: belangrijke dagen om niet te vergeten
Het gebeurt ons allemaal wel eens, een verjaardag van een vriend(in) vergeten. Een goede vriend(in) vergeeft je dat wel. Maar bij klanten wil je liever niet dat dat nodig is. Zeker als je in je bedrijf juist die klantbeleving wilt optimaliseren. Als je die...
Recente reacties